YOU® BRENGT REVOLUTIE IN HET HUISHOUDEN

Nieuwe generatie huishoudproducten voor het eerst met 100% plantaardige actieve bestanddelen

Dinsdag 12 januari 2016 — Dankzij YOU® hoef je niet langer te kiezen tussen efficiëntie, milieuvriendelijkheid en onschadelijkheid.
De eerste vier YOU®-schoonmaakproducten werden geselecteerd voor hun antikalk- en ontvettende kwaliteiten. Ze zijn efficiënter en gezonder dankzij hun gepatenteerde formules met actieve bestanddelen die voor 100% van plantaardige oorsprong zijn, voor 100% biologisch afbreekbaar, zonder petroleumderivaten en zonder chemische of synthetische additieven. Met andere woorden geen gevaarsymbolen op de verpakking, wat toch wel een uitzondering is voor dit soort producten. Je kan de verpakkingen ook vlot blijven gebruiken dankzij het revolutionaire, ultracompacte navulsysteem! YOU®, de nieuwe generatie schoonmaakproducten: het resultaat van 15 jaar onderzoek en ontwikkeling in plantaardige chemie.

Voel je comfortabel thuis in een natuurlijke, gezondere en schonere omgeving!

HOME SWEET HOME: GEZONDER VOOR JOU EN VOOR JE OMGEVING, DANKZIJ YOU® !
De YOU®-schoonmaakmiddelen werden ontwikkeld in de laboratoria van Salveco® in de Vogezen, Frankrijk. Deze laboratoria zijn partner van de meest veeleisende beroeps-sectoren (ziekenhuizen, kinderdagverblijven, grootkeukens, …) en beschikken over een unieke knowhow die uiteindelijk uitmondt in exclusieve, streng geheimgehouden formules. Ze zijn het resultaat van het engagement van een merk dat zorg draagt voor de planeet maar ook voor je gezondheid. Je hoeft je geen zorgen meer te maken over je kinderen of je huisdieren: eindelijk producten die de gezondheid van de gebruikers respecteren!

100% PRAKTISCH, 100% NAVULBAAR !
YOU® stelt een ultracompact (12 ml) navulsysteem voor. Is je spray op? Gewoon even vullen met water en mengen met een ultrasterk geconcentreerde navulling: meer moet dat niet zijn! Het is slim, superpraktisch en zeer betaalbaar. (Een navulling kost ongeveer 25% minder dan een flacon.)

INSTRUCTIES VOOR GEBRUIK VAN DE NAVULLING
1. De flacon vullen met water tot de versmalling, net boven het etiket.
2. De navulling volledig op de flacon schroeven.
3. Goed schudden.
4. Het spuitpistool opnieuw op de flacon schroeven. Klaar!
De YOU®-navullingen zijn beveiligd.
Ze gaan pas open als ze op een YOU®-flacon worden geschroefd.

DE KEUKEN SCHOONMAKEN MET KOKOSNOOT EN BIET…
Alle YOU®-producten bevatten reinigende bestanddelen op basis van onder andere koolzaad, kokosnoot en biet. Ook voor de geur van deze producten is YOU® op zoek gegaan naar frisheid, letterlijk en figuurlijk. De Keukenreiniger heeft de geur van oranjebloesem, de Allesreiniger geurt naar kruidnagel en de Badkamerreiniger naar bittere amandel. YOU® slaagt erin om je huis zonder chemische additieven
subtiel een delicate, frisse, natuurlijke en vitaminerijke geur mee te geven.

YOU® PAST ZICH AAN AAN JOUW NODEN!
YOU® biedt een gamma aan van vier huishoudelijke schoonmaakproducten die tegemoetkomen aan al je behoeften!

DE ULTRA-ONTVETTENDE KEUKENREINIGER, laat de keuken in geen tijd schitteren als nooit tevoren.
Ook de hardnekkigste en vettigste vlekken moeten eraan geloven.
- 100% natuurlijke geur van oranjebloesem
- Navulling (12 ml)

DE ALLESREINIGER is bruikbaar in het hele huis en op alle oppervlakken.
Bevat geen javel en laat geen enkel spoor na.
- 100% natuurlijke geur van kruidnagel
- Navulling (12 ml)

DE BADKAMERREINIGER was nooit eerder zo doeltreffend. Deze spray pakt als geen ander de kalkvorming aan en geeft je badkamer die broodnodige frisse schittering!
- 100% natuurlijke geur van bittere amandel
- Navulling (12 ml)

Het vierde product van YOU® is DE RUITENREINIGER die alle glasoppervlakken (en dus ook de beeldschermen van je kostbare computers en televisies) onberispelijk ontvet en reinigt. Je schermen en ruiten zijn nooit zo helder en proper geweest!
- Geur van citrusfruit, appel en bergamot, 100% van natuurlijke oorsprong

VOLLEDIG OP JOUW MAAT
De producten van YOU® onderscheiden zich ook door hun look. Je kunt je onmogelijk vergissen dankzij hun flashy kleuren en modern design. Elke reiniger kreeg een andere heldere kleur om alle verwarring te vermijden. En waarom hebben wij voor de naam ‘YOU®’ gekozen? Gewoon omdat ze voor jou (YOU) ontworpen zijn. YOU® helpt jou om je huishoudelijk werk in een mum van tijd uit te voeren, met het volste respect voor jou, je gezin en de planeet.

PRAKTISCH
De YOU®-schoonmaakproducten zijn nu al beschikbaar bij Carrefour, Di, Intermarché en Cora, tegen de adviesprijs van € 3,70 per flacon en € 2,80 per navulling.

OVER YOU®
Uit de naam kan je het niet afleiden, maar YOU® is wel degelijk een Frans merk, het resultaat van de ervaring van Salveco®, een naam die geldt als referentie inzake nieuwe technologieën op het domein van de plantaardige chemie. Salveco verenigt wetenschappers (dokters, ingenieurs, universiteitsprofessoren) met diverse competenties: formulerings-, biologische, chemische, milieuwetenschappen, …
Deze laboratoria ontwikkelen en produceren producten voor zeer veeleisende beroepssectoren: ziekenhuizen, scholen, grootkeukens, …
De Salveco®-producten werden al vaak bekroond met prijzen op het domein van innovatie en leefmilieu. Salveco®, van oorsprong een familiebedrijf, schaarde zich in 2007 onder de koepel van de firma Doucet. Met het YOU®-gamma stellen deze laboratoria hun ervaring in technologieën van de plantaardige chemie ter beschikking van consumentenproducten.

YOU Allesreiniger
YOU Badkamerreiniger