Vueling herneemt volledig vluchtschema vanop Brussels Airport

• Vanaf maandag 9 mei hervat de Spaanse premium low – cost maatschappij haar volledige vluchtschema vanop Brussels Airport
  • Het gaat om meer dan 60 vluchten per week naar 11 bestemmingen

Vueling had sinds 24 maart haar activiteiten verplaatst naar de luchthaven Lille-Lesquin (Frankrijk). Sinds 7 april heeft de Spaanse vliegmaatschappij haar activiteiten in België gedeeltelijk hervat. Ten gevolge van de beperkte capaciteit op Brussels Airport, konden echter niet alle vluchten vanuit de Belgische hoofdstad vertrekken. Vanaf vandaag, maandag 9 mei, herneemt Vueling haar normale vluchtoperaties vanop Brussels Airport.

Veranderingen aan het vluchtschema zijn nog steeds mogelijk. Daarom wordt aan de passagiers gevraagd om vueling.com te raadplegen voor de meest up-to-date informatie over hun vluchten.

Vueling vraagt eveneens om rekening te houden met gewijzigde veiligheidsmaatregelen op Brussels Airport. Reizigers dienen hun afgeprinte boarding pass en boekingsbevestiging mee te nemen naar de luchthaven. Digitale boarding passes worden momenteel niet aanvaard. De Vueling check-in balie bevindt zich voorlopig nog in de tijdelijke check-in infrastructuur op het niveau van het busstation. Passagiers kunnen de bewegwijzering ‘Departures 2’ volgen.

Voor meer informatie wordt aangeraden om vuelingnews.com en de website van Brussels Airport te raadplegen.Passagiers kunnen ook de Vueling klantendienst contacteren, via het nummer +34 93 122 00 55.

Vueling update ook voortdurend de informatie op Twitter @vuelingclients en Facebook en houdt de reisbureaus op de hoogte via e-mail.

Voor meer informatie, gelieve contact op te nemen met:

Niet voor publicatie of vluchtinformatie
Nathalie Verbeeck – Grayling Belgium - +32 477 45 75 41
Elena Fernández Torres – Vueling Airlines - +34 93 378 77 51

Nathalie Verbeeck Managing Director PR, Grayling
Over Grayling

PR Agency: Corporate & consumer brand communications - Media relations & trainings - Reputation & crisis management
// Grayling & Citigate (former PR Force)

Grayling
Kunstlaan 46 Avenue des Arts