Vueling blijft voorlopig gedeeltelijk actief in Brussel en Rijsel

Vueling zal gedeeltelijk blijven opereren vanuit Brussel en Rijsel, zolang Brussels Airport niet op volle capaciteit draait. Dit minstens tot en met zondag 8 mei.

Vueling deelt mee dat, ten gevolge van de blijvende verstoringen op Brussels Airport, de luchtvaartmaatschappij gedeeltelijk zal blijven opereren vanuit Brussel. Vueling verlengt haar activiteiten vanop de luchthaven van Rijsel minstens tot en met 8 mei.

Vueling heeft sinds 24 maart haar activiteiten verplaatst naar de nabijgelegen luchthaven Lille-Lesquin (Frankrijk). Sinds 7 april heeft de Spaanse premium low-cost maatschappij haar activiteiten in België gedeeltelijk hervat. Ten gevolge van de beperkte capaciteit op Brussels Airport, zal Vueling evenwel minstens tot en met 8 mei een aantal vluchten blijven opereren vanop de luchthaven van Rijsel. Aan de passagiers wordt vriendelijk gevraagd vuelingnews.com te raadplegen voor de meest up-to-date informatie over hun vluchten. Gelieve de website ook te bezoeken voor meer informatie over de busdienst van Lille-Lesquin naar het station Brussel-Zuid.

Passagiers die een Vueling vlucht geboekt hebben, met een gepland vetrek vanop Brussels Airport, kunnen Vueling contacteren om hun tickets gratis om te boeken, voor een nieuwe reis in de komende twee maanden, of voor een terugbetaling van hun ticket.

Reisplannen kunnen online aangepast worden op Vueling.com of door contact op te nemen met de klantendienst via het nummer +34 93 122 00 55 vanuit België of +33 184 884 814 vanuit Frankrijk.

De passagiers kunnen de meeste recente informatie raadplegen op de website vuelingnews.com, op Twitter @vuelingclients en Facebook. Vueling houdt ook de reisbureaus op de hoogte via e-mail.

Voor meer informatie, gelieve contact op te nemen met:

Niet voor publicatie of vluchtinformatie
Nathalie Verbeeck – Grayling Belgium - +32 477 45 75 41
Barbara Fisa – Vueling Airlines - +34 659 49 55 58

Nathalie Verbeeck Managing Director PR, Grayling
Over Grayling

PR Agency: Corporate & consumer brand communications - Media relations & trainings - Reputation & crisis management
// Grayling & Citigate (former PR Force)

Grayling
Kunstlaan 46 Avenue des Arts