Vueling blijft tot 30 april haar Brussel vluchten gedeeltelijk opereren vanop de luchthaven van Rijsel

Dinsdag 12 april 2016 —

• Het Vueling vliegtuig, met Brussels Airport als basis, blijft actief vanuit Brussel
  • Al de andere Vueling vluchten blijven opereren vanop de luchthaven van Rijsel

Vueling deelt mee dat, ten gevolge van de blijvende verstoringen op Brussels Airport, de luchtvaartmaatschappij haar activiteiten op Lille-Lesquin zal verlengen tot en met 30 april. Het Vueling vliegtuig, dat Brussel als basis heeft, blijft actief vanop Brussels Airport.

Vueling heeft sinds 24 maart haar activiteiten verplaatst naar de nabijgelegen luchthaven Lille-Lesquin (Frankrijk). Sinds 7 april heeft de Spaanse premium low-cost maatschappij haar activiteiten in België gedeeltelijk hervat. Ten gevolge van de beperkte capaciteit op Brussels Airport, zal Vueling een aantal vluchten blijven opereren vanop de luchthaven van Rijsel. Aan de passagiers wordt vriendelijk gevraagd vuelingnews.com te raadplegen voor de meest up-to-date informatie over hun vluchten. Gelieve de website ook te bezoeken voor meer informatie over de busdienst van Lille-Lesquin naar het station Brussel-Zuid.

Passagiers die een Vueling vlucht geboekt hebben, met een gepland vetrek vanop Brussels Airport, kunnen Vueling contacteren om hun tickets gratis om te boeken, voor een nieuwe reis in de komende twee maanden, of voor een terugbetaling van hun ticket.

Reisplannen kunnen online aangepast worden op Vueling.com of door contact op te nemen met de klantendienst via het nummer +34 93 122 00 55 vanuit België of +33 184 884 814 vanuit Frankrijk.

Vueling blijft voortdurend contact opnemen met de passagiers die getroffen zijn door de gebeurtenissen op Brussels Airport, en dit via verschillende kanalen, zoals via SMS, e-mail, rechtstreeks naar de klant. Vueling update ook voortdurend de informatie op de website vuelingnews.com, op Twitter @vuelingclients en Facebook. Vueling houdt ook de reisbureaus op de hoogte via e-mail.

Vueling staat voortdurend in contact met de Belgische autoriteiten en volgt hun instructies nauwgezet op.

Voor meer informatie, gelieve contact op te nemen met:

Niet voor publicatie
Nathalie Verbeeck – Grayling Belgium - +32 477 45 75 41