Update activiteiten Vueling ten gevolge van verstoring op Brussels Airport

Van 31 maart tot en met 6 april blijft Vueling opereren vanop de luchthaven van Rijsel

Donderdag 31 maart 2016 — Vueling deelt mee dat de maatschappij tot en met 6 april zal blijven vliegen vanop de luchthaven van Lille-Lesquin in Frankrijk.

De komende dagen zullen in totaat 82 Vueling vluchten opereren vanuit Rijsel, voor de meest up-to-date vluchtinformatie kan men terecht op vuelingnews.com. 18 vluchten worden geannuleerd, klanten kunnen de volledige lijst van afgelaste vluchten eveneens terugvinden op vuelingnews.com. De lijst wordt regelmatig geüpdatet, passagiers wordt dus aangeraden de website te raadplegen voor de meest recente informatie.

Vueling voorziet voor haar passagiers nog steeds een gratis busdienst van Lille-Lesquin naar het station Brussel-Zuid.

Passagiers die in deze periode een Vueling vlucht geboekt hebben, met een gepland vetrek vanop Brussels Airport, kunnen Vueling contacteren om hun tickets gratis om te boeken, voor een nieuwe reis in de komende twee maanden, of voor een terugbetaling van hun ticket.

Reisplannen kunnen online aangepast worden op Vueling.com of door contact op te nemen met de klantendienst via het nummer +34 93 122 00 55 vanuit België of +33 184 884 814 vanuit Frankrijk.

Vueling blijft voortdurend contact opnemen met de passagiers die getroffen zijn door de gebeurtenissen op Brussels Airport, en dit via verschillende kanalen, zoals via SMS, e-mail, rechtstreeks naar de klant. Vueling update ook voortdurend de informatie op de website vuelingnews.com, op Twitter @vuelingclients en Facebook. Vueling houdt ook de reisbureaus op de hoogte via e-mail.

Vueling staat voortdurend in contact met de Belgische autoriteiten en volgt hun instructies nauwgezet op.

Voor meer informatie gelieve contact op te nemen met (niet voor publicatie):

Nathalie Verbeeck – Grayling Belgium - +32 477 45 75 41

Barbara Fisa – Vueling Airlines - +34 659 49 55 58