t-interim opent kantoor in Wilrijk, t-heater Antwerpen verhuist naar Eilandje

Opening van t-interim kantoor Wilrijk en verhuis t-heater Antwerpen eerste stappen in groeiplan t-groep

Woensdag 3 mei 2017 — Na de overname door Gilde Buy Out Partners in juni 2016 heeft t-groep een groeiplan uitgewerkt waarbij er volop ingezet wordt op de uitbreiding van lokale aanwezigheid. De opening van het t-interim kantoor in Wilrijk en de verhuis van het t-heater kantoor in Antwerpen naar Het Eilandje zijn een van de eerste stappen binnen dit nieuwe groeiplan. Het versterken van het fysieke kantorennetwerk komt vanuit het geloof van de organisatie in lokaal ondernemerschap en aanwezigheid dicht bij de klanten en uitzendkrachten.

Opening t-interim kantoor Wilrijk

Sinds 19 april kunnen klanten en uitzendkrachten terecht in het nieuwe t-interim kantoor in Wilrijk. De opening van het nieuwe kantoor past binnen het nieuwe groeiplan waarbij t-interim focust op lokale verankering door kleine kantoren te openen in de buurt. Op deze manier kunnen de consulenten een aanbod op maat van iedere klant uitwerken en is de organisatie dichter bij de klanten en uitzendkrachten. Nathalie Tuerlinckx wordt Office Manager van het nieuwe t-interim kantoor en zal bijgestaan worden door twee uitzendconsulenten. In de toekomst is verdere uitbreiding mogelijk.

“Na 4 jaar als uitzendconsulent bij t-interim Antwerpen en 6 jaar als office manager bij t-interim Boom te hebben gewerkt, is het openen van een nieuw kantoor in Wilrijk een mooie uitdaging. Als geboren en getogen Wilrijkenaar is het zeer fijn om in mijn eigen regio aan de slag te gaan.”, aldus Nathalie Tuerlinckx.

Filip Vanderbeken, Algemeen directeur t-interim, licht toe:

“t-groep is ambitieus en blijft groeien in de toekomst. Een organische groei is voor ons een sleutelelement, en de opening van een nieuw t-interimkantoor in Wilrijk past perfect binnen deze strategie. Lokaal ondernemerschap is voor ons een topprioriteit, daarom is het investeren in een nieuw kantoor een must.

t-heater Antwerpen verhuist naar het Eilandje

Het kantoor van de 10 medewerkers van t-heater Antwerpen verhuist naar een nieuwe locatie op het Eilandje. De oude vestiging barsste uit zijn voegen en werd te klein om verder te groeien. Het nieuwe kantoor is beter gelegen, op een prachtige locatie aan de waterkant, en biedt een fijnere werkomgeving voor de consulenten. Daarnaast ligt het in een bloeiende buurt met veel projecten en organisaties uit de creatieve sector zoals Bar Paniek, De Machine en Dries Van Noten. In het pand is er ook meer ruimte voor infosessies en kleinschalige evenementen.

Katrin Vandenbosch, office manager t-heater Antwerpen, licht toe:

Het nieuwe t-heaterkantoor kreeg een hedendaagse open invulling. De ingenieuze inrichting laat toe om in optimale omstandigheden advies te kunnen geven. Zo is er een vergaderzaal voor infosessies in groep, een lange houten tafel voor informelere gesprekken en verschillende hoeken voor individuele gesprekken. Daarnaast is er ook een podium voor kleinschalige performances: van intiem concert tot boekvoorstelling, het kan vanaf nu allemaal in ons kantoor.

Bij de zoektocht naar een geschikte locatie voor één van onze grootste t-heaterkantoren wilden we voornamelijk in de juiste omgeving terechtkomen. Iets verder weg van de ‘reguliere’ interimkantoorstraten en vooral dichter bij onze freelancers en opdrachtgevers. Zo vielen we al snel voor de charmes van het Eilandje dat wel eens omschreven wordt als dé ontmoetingsplek voor makers en creatievelingen en laat dat nu net ook ons publiek zijn. Een aantal van onze klanten zoals Bar Paniek, Het Bos, Dries Van Noten en CK Productions zijn op het Eilandje gevestigd. We zijn dus enorm verheugd dat we hen en vele anderen vanaf nu in een ruime en professionele ruimte kunnen ontvangen, die dankzij een hernieuwde look & feel én de creatieve breinen van onze consulenten zelf, 100% ‘t-heaterproof’ is”’, aldus Ines Swartenbroek, manager t-heater.

Kantoor Eilandje combineert t-heater en t-office

Naast t-heater Antwerpen verhuist ook het t-office kantoor, vroeger gelegen op de Frankrijklei, mee naar de nieuwe locatie op het Eilandje.

Elke Bos, coördinator t-office, licht toe:  

De opening en uitbreiding van deze t-interimkantoren is een eerste stap in het groeiplan van t-groep. We zijn blij met de uitbreiding van het t-office kantoor in de regio Antwerpen. In het nieuwe kantoor kunnen we hogere bedienden en gespecialiseerd talent ontmoeten in een professioneel kader.

Sinds de oprichting in 2002 is t-groep uitgegroeid tot de 2de grootste onafhankelijke HR-dienstverlener in de Benelux. Na de overname van het Nederlandse Luba in 2008 is t-groep organisch blijven groeien. Sinds juni 2016 zet t-groep zijn groeiverhaal en toekomstplannen verder met de focus op lokaal ondernemerschap en aanwezigheid dicht bij de klanten en uitzendkrachten.

***

Voor meer informatie kan u terecht bij:

t-interim, Filip Vanderbeken, Algemeen Directeur t-interim, filip.vanderbeken@t-interim.be     

Grayling, Silke Winters, Consultant, op 02 713 07 40 of via mail: silke.winters@grayling.com

Over t-groep

t-groep is de 5de grootste HR-dienstverlener in de Benelux met 140 kantoren in België, Nederland en Polen met in totaal meer dan 710 medewerkers. Daarnaast stelt het bedrijf in België 2.500 dienstenchequemedewerkers met een contract van onbepaalde duur tewerk. Op de Belgische markt is t-groep gekend via t-interim dat zich richt op de markt van uitzendarbeid, en Ascento dat zijn klanten professioneel en kwalitatief advies aanbiedt op het vlak van Rekrutering en Selectie, Talent Management, Leadership, Outplacement en HR-interimmanagement. Wat t-groep onderscheidt van de andere spelers op de HR-markt is de sociaal-ethische benadering, een marktconforme dienstverlening, duurzaam ondernemen en uitstekende arbeidsvoorwaarden. In Nederland en Polen is t-groep actief via de uitzendgroep Luba en E&A.

Over t-interim:

t-interim is de uitzenddivisie van t-groep die zich richt tot verschillende sectoren en doelgroepen via zijn afdelingen t-interim dienstencheques, t-zorg, t-heater (erkend sociaal bureau voor kunstenaars) en t-office (voor hoger opgeleide bedienden en assistenten). Onder het motto “Exclusief voor iedereen” besteedt t-interim de nodige tijd en aandacht aan elke kandidaat. t-interim behoort tot de top van de uitzendmarkt in België en telt een uitgebreid netwerk van 60 kantoren met meer dan 300 medewerkers in Vlaanderen, Brussel en Wallonië.

 

Kantoor Antwerpen
Kantoor Antwerpen
Kantoor Wilrijk
Filip Vanderbeken

Algemeen Directeur t-interim

t-interim