OPENING NIEUWE LUKOIL-TANKSTATIONS IN HILVERSUM, SCHAIJCK, SLIEDRECHT, OOSTERHOUT EN CAPELLE

Stuntkorting van 18 cent/liter bij openingsactie

Dinsdag 7 februari 2017 — Maastricht,LUKOIL startte 2017 in Nederland met de opening van twee nieuwe tankstations in Blerick en Kessel, en ook nu krijgen enkele Auto Maas tankstations de typische rood-witte LUKOIL-kleuren. Deze maand is het de beurt aan de tankstations in Hilversum, Schaijck, Sliedrecht, Oosterhout en Capelle. Om de opening van deze LUKOIL-tankstations feestelijk te vieren, tanken de klanten hier gedurende twee weken aan een stevige korting van 18 cent/liter. Deze omkleuring maakt deel uit van de overname van 19 Auto Maas tankstations in Zuid-Holland en Noord-Brabant. Daarmee staat de teller van het LUKOIL-netwerk in Nederland op 75 tankstations en 263 in de Benelux. In oktober 2015, december 2016 en januari 2017 werden de Auto Maas tankstations in Blerick, Boxtel, Eersel, Eindhoven, Geldrop, Gorinchem, Heerde, Heeze, Kessel en Zaandam reeds succesvol omgekleurd.

Stuntkorting van 18 cent/liter

Ter gelegenheid van de officiële opening van de LUKOIL-tankstations in Hilversum, Schaijck, Sliedrecht, Oosterhout en Capelle genieten de klanten hier gedurende twee weken van een uitzonderlijke korting aan de pomp. Bij de opening ontvangt de klant bij elke tankbeurt een korting van maar liefst 18 cent per liter*. In Hilversum loopt de actie van 7/2/2017 tem 21/2/2017. In Schaijck en Sliedrecht genieten de klanten van 9/2/2017 tem 23/2/2017 van de stuntkorting. Het tankstation in Oosterhout biedt de openingskorting aan van 14/2/2017 tem 28/2/2017 en in Capelle loopt de actie van 16/02/2017 tem 2/3/2017.

Bulat Subaev, Managing Director LUKOIL Western Europe: “Bij ons kan de klant het hele jaar door terecht voor kwaliteitsbrandstof aan de scherpste prijzen, maar voor deze opening trakteren wij onze klanten graag op een extra korting. Wij kunnen deze scherpe prijzen aanbieden omdat LUKOIL de volledige productieketen, van de ontginning, productie en raffinage tot directe verkoop aan de consument, in handen heeft.”

LUKOIL verstevigt positie in Nederland

LUKOIL is sinds 2012 actief op de Nederlandse tankstationmarkt. Na de verwerving van een participatie van 45% in de Zeeland Refinery in Vlissingen (2009) en de overnames van SmeetsGeelen (2012) en Rotonde (2013), vormde de overname van 19 Auto Maas tankstations een volgende stap in de aanwezigheid van LUKOIL in Nederland. Met deze overname brengt LUKOIL de teller in Nederland op 75 tankstations en op 263 in de Benelux.

In 2015 kregen vier Auto Maas tankstations (Geldrop, Heeze, Eindhoven en Zaandam) reeds de rood-witte LUKOIL-kleuren. Begin december 2016 werden vervolgens de tankstations in Eersel, Heersel, Boxtel en Gorinchem succesvol omgekleurd. Vorige maand openden de LUKOIL-tankstations in Blerick en Kessel.

Optimale service en scherpste prijzen als ijzersterke pijlers

LUKOIL staat garant voor het aanbieden van de scherpste prijzen voor kwalitatieve, geadditiveerde brandstoffen, in combinatie met een uitmuntende service naar de klanten toe en een uitgebreid shopaanbod. De scherpste prijzen worden gegarandeerd door een controle die elke dag wordt uitgevoerd op de brandstofprijzen van de concurrenten in de buurt van elk LUKOIL-station en waarbij de prijzen, indien nodig, lokaal worden aangepast.

* Op de LUKOIL adviesprijs