Moedig onze Belgen op Wimbledon ter plaatse aan

Game, set & match met British Airways

Dinsdag 30 juni 2015 — Gisteren begon het meest befaamde tennistoernooi ter wereld, Wimbledon. Dit jaar betreden zes Belgen de banen van Wimbledon Park, waaronder David Goffin (ranking ATP-15), Steve Darcis (ATP-77) en Ruben Bemelmans (ATP-95). Bij de vrouwen gaat het om Yanina Wickmayer (ranking WTA-88), Kirsten Flipkens (WTA-96) en Alison Van Uytvanck (WTA-45), die jammergenoeg reeds werd uitgeschakeld. Wie specifiek een van deze spelers wil komen aanmoedigen, zit wat gebonden aan de variërende speeltijden. Gelukkig biedt British Airways hier een uitkomst.

British Airways biedt passagiers in zowel Economy- als Business-klasse flexibele vertrektijden op vluchten tussen Brussel en Londen, dankzij verschillende semi flex-tarieven. Mocht een wedstrijd uitlopen op een eindeloze thriller of juist sneller voorbij zijn door een vroege uitschakeling, is er geen reden tot stress. Je kan namelijk gemakkelijk een vlucht eerder of later op de dag nemen, en dit zonder meerkosten*.

Zeven keer per dag naar Londen

Geniet de komende weken live van tennis op topniveau en zie met je eigen ogen wie er dit jaar £1,880,000 (2,6 miljoen euro) op zijn en haar rekening kan bijschrijven. British Airways vliegt dagelijks tot wel 7 keer vanaf Brussels Airport naar de belangrijkste Londense luchthaven, London Heathrow. Vanuit de luchthaven reis je gemakkelijk per trein, taxi of metro naar Wimbledon’s Centre Court; je bent er op minder dan drie kwartier. De eerste vlucht van British Airways uit Brussel komt al om 7u45 in Londen aan en de laatste vlucht vertrekt er slechts om 20u.

Meteen door naar St. Andrews

Echte sportliefhebbers kunnen na de Wimbledonfinale bovendien direct doorvliegen met British Airways naar Schotland, waar het ‘2015 Open Championship’-golftoernooi wordt georganiseerd op St. Andrews, een van de bekendste golfbanen ter wereld. Beleef de unieke sfeer, in het gezelschap van trouwe bezoekers George Clooney en Robbie Williams, en kijk hoe de Noord-Ierse Rory McIlroy er zijn titel verdedigt.

*De semi flex-tarieven moeten aangevraagd zijn bij de aankoop van de tickets voor de originele route. Een vluchtwijziging zonder omboekingskosten is mogelijk op eenzelfde traject als de originele route en afhankelijk van de vluchtbeschikbaarheid. Bij semi flex-tarieven kan je kosteloos je stoel op voorhand reserveren (vanaf twee dagen op voorhand).

Over British Airways

British Airways maakt deel uit van International Airlines Group, één van de belangrijkste luchtvaartmaatschappijen ter wereld en de grootste transporteur van het Verenigd Koninkrijk. De thuishaven van British Airways is London Heathrow, de drukst bezochte internationale luchthaven ter wereld. British Airways vervoert jaarlijks zo’n 36 miljoen reizigers met haar vloot van 270 vliegtuigen naar meer dan 179 bestemmingen in 75 landen.

British Airways investeert meer dan £5 miljard in nieuwe toestellen, intelligentere cabines, elegante loungeruimtes en nieuwe technologieën om het leven comfortabeler te maken zowel in de lucht als op de grond.