Model Suki Waterhouse draagt unieke papieren jurk geïnspireerd door British Airways

Vrijdag 24 februari 2017

• Papieren kunstwerk ontworpen door de befaamde Britse designer, Zoe Bradley, nam meer dan 100 uur om te maken
  • Suki Waterhouse neemt samen met British Airways piloten en crewleden de beroemde Piazza del Duomo over voor een buitengewone fotoshoot

Een ongelooflijke jurk geïnspireerd door British Airways werd gisteren in Milaan voorgesteld door de Britse starlet Suki Waterhouse.

Het kunstwerk werd door de befaamde Britse modeontwerpster en kunstenaar Zoe Bradley gecreëerd en het duurde meer dan 100 uur om hem te maken. Om de look af te ronden werd eveneens een prachtige hoed ontworpen van British Airways boarding passes met Sukis naam.

Vanochtend werd de handgemaakte unieke jurk in de historische straten van de modemetropool Milaan onthuld tijdens een fotoshoot op het plein voor de beroemde Duomo.

Suki, die heel blij was in Milaan te zijn, zei: “Ik was meteen enthousiast toen British Airways me vroeg om mee te doen! Zoe Bradley staat bekend om haar magnifieke papieren jurken! Het is geweldig dat dit uniek stuk speciaal voor mij gemaakt werd en ik denk dat mensen er helemaal onder de indruk van zullen zijn. Ik bid gewoon dat het niet zal regenen!”

Zoe Bradley - die in het verleden o.a. met Christian Louboutin, Harrods en Alexander McQueen heeft gewerkt – legt uit: “Ik wilde een ontwerp dat de lijn van het iconische British Airways logo weerspiegelt en echt de link legt tussen vliegen, Groot-Brittannië, British Airways én mode. Suki is de perfecte English rose om deze creatie te dragen.”

Nadat Suki en de British Airways bemanning de locals op de Piazza del Duomo verrasten trokken ze verder naar een speciale afternoon tea in een exclusieve locatie in de Corso Como, hier zal de jurk later ook tentoongesteld worden voor hij terugkeert naar Groot Brittannië, waar hij toegevoegd zal worden aan de verzameling van het British Airways Museum in Waterside - de hoofdzetel van de luchtvaartmaatschappij.

Einde

British Airways vliegt tot 6 keer per dag van Brussel naar Londen Heathrow en 2 keer per dag van Luxemburg naar Londen Heathrow.

Over British Airways

British Airways maakt deel uit van International Airlines Group, één van de belangrijkste luchtvaartmaatschappijen ter wereld en de grootste transporteur van het Verenigd Koninkrijk. De thuishaven van British Airways is London Heathrow, de drukst bezochte internationale luchthaven ter wereld. British Airways vervoert jaarlijks zo’n 36 miljoen reizigers met haar vloot van 270 vliegtuigen naar meer dan 199 bestemmingen wereldwijd.

British Airways investeert in nieuwe toestellen, intelligentere cabines, elegante loungeruimtes en nieuwe technologieën om het leven comfortabeler te maken zowel in de lucht als op de grond.

Voor meer informatie over British Airways, kunt u terecht op ba.com of op Twitter @BritishAirways.

Voor meer informatie, gelieve contact op te nemen met:

Indra Alex - Grayling Belgium
GSM:    + 32 475 76 84 33