LUKOIL OPENT 4 NIEUWE TANKSTATIONS IN BOXTEL, EERSEL, GORINCHEM EN HEERDE

Stuntkorting van 18 cent/liter van 8/12 t.e.m. 22/12

Maastricht - Na de succesvolle omkleuringen van drie Auto Maas tankstations in Heeze, Geldrop en Eindhoven in oktober 2015, krijgen nu ook de tankstations in Boxtel, Eersel, Gorinchem en Heerde de typische rood-witte LUKOIL-kleuren. Om de opening van deze nieuwe LUKOIL-tankstations te vieren, tanken de klanten hier gedurende twee weken (van 8 t.e.m. 22 december) aan een stevige korting van 18 cent/liter*! Deze omkleuring maakt deel uit van de overname van 19 Auto Maas tankstations in Zuid-Hollend en Noord-Brabant. Daarmee staat de teller van het LUKOIL-netwerk in Nederland op 75 tankstations en 263 in de Benelux.

Stuntkorting van 18 cent/liter

Ter gelegenheid van de officiële opening van de LUKOIL-tankstations in Boxtel, Eersel, Gorinchem en Heerde genieten de klanten hier gedurende twee weken van een uitzonderlijke korting aan de pomp. Van donderdag 8 december tot en met donderdag 22 december 2016 ontvangt de klant bij elke tankbeurt een korting van maar liefst 18 cent per liter*.

Bulat Subaev, Managing Director LUKOIL Western Europe: “Bij ons kan de klant het hele jaar door terecht voor kwaliteitsbrandstof aan de scherpste prijzen, maar voor deze opening trakteren wij onze klanten graag op een extra korting. Wij kunnen deze scherpe prijzen aanbieden omdat LUKOIL de volledige productieketen, van de ontginning, productie en raffinage tot directe verkoop aan de consument, in handen heeft.”

LUKOIL verstevigt positie in Nederland

LUKOIL is sinds 2012 actief op de Nederlandse tankstationmarkt. Na de verwerving van een participatie van 45% in de Zeeland Refinery in Vlissingen (2009) en de overnames van SmeetsGeelen (2012) en Rotonde (2013), vormde de overname van 19 Auto Maas tankstations een volgende stap in de aanwezigheid van LUKOIL in Nederland. Met deze overname brengt LUKOIL de teller in Nederland op 75 tankstations en op 263 in de Benelux.

In oktober 2015 kregen drie Auto Maas tankstations (Geldrop, Heeze en Eindhoven) reeds de rood-witte LUKOIL-kleuren. De andere tankstations van het Auto Maas-netwerk worden begin 2017 omgekleurd.

Optimale service en scherpste prijzen als ijzersterke pijlers

LUKOIL staat garant voor het aanbieden van de scherpste prijzen voor kwalitatieve, geadditiveerde brandstoffen, in combinatie met een uitmuntende service naar de klanten toe en een uitgebreid shopaanbod. De scherpste prijzen worden gegarandeerd door een controle die elke dag wordt uitgevoerd op de brandstofprijzen van de concurrenten in de buurt van elk LUKOIL-station en waarbij de prijzen, indien nodig, lokaal worden aangepast.

Over LUKOIL

LUKOIL is een internationaal verticaal geïntegreerd energiebedrijf actief in 35 landen op vier continenten. LUKOIL is één van de grootste private en beursgenoteerde energiebedrijven ter wereld op vlak van bewezen oliereserves en is verantwoordelijk voor meer dan 2% van de wereldwijde olieproductie, alsook voor ongeveer 2% van de wereldwijde olieraffinage. De aandelen worden verhandeld op de beurzen van het Verenigd Koninkrijk, Rusland, de Verenigde Staten en Duitsland, waarbij de meerderheid van de aandelen in handen is van de minderheidsaandeelhouders.

LUKOIL is al meer dan 15 jaar aanwezig in Europa. De activiteiten van LUKOIL in Europa zijn de ontginning, productie en raffinage van olie en gas, alsook marketing, stroomvoorziening en hernieuwbare energie. Op vlak van downstream-activiteiten bedient LUKOIL vandaag 4 raffinaderijen en ongeveer 1500 tankstations in Europa. In 2007 werd LUKOIL actief op de Benelux-markt, met de overname van 157 JET-tankstations in België en Luxemburg. Sindsdien heeft LUKOIL haar aanwezigheid op deze markt versterkt, in het bijzonder dankzij de participatie in 2009 in de Zeeland Refinery in Vlissingen. In 2012 volgt de overname van 59 tankstations van de Verolma Groep en in 2013 volgt de overname van 21 tankstations van Rotonde. De huidige overname van Auto Maas markeert een nieuwe stap in het succesverhaal van het bedrijf dat steeds rekening houdt met de belangen van haar klanten.

* Op de LUKOIL adviesprijs

Saar Bentein Senior Consultant, Citigate
Over Grayling

PR Agency: Corporate & consumer brand communications - Media relations & trainings - Reputation & crisis management