Kerstmis 2015 bij British Airways: 10 opmerkelijke cijfers

De laatste kerstcadeautjes kopen, je huis feestelijk versieren, de kalkoenvulling klaarmaken… iedereen is bezig met de laatste voorbereidingen voor de eindejaarsfeesten. Ook British Airways maakt zich op voor een drukke kerstperiode: tijdens de feestdagen zullen meer dan 10.000 crew-leden voor een feestelijke sfeer aan boord van haar vluchten zorgen. Hier enkele opmerkelijke ‘kerst’ - cijfers van British Airways:

Over British Airways

British Airways maakt deel uit van International Airlines Group, één van de belangrijkste luchtvaartmaatschappijen ter wereld en de grootste transporteur van het Verenigd Koninkrijk. De thuishaven van British Airways is London Heathrow, de drukst bezochte internationale luchthaven ter wereld. British Airways vervoert jaarlijks zo’n 36 miljoen reizigers met haar vloot van 270 vliegtuigen naar meer dan 179 bestemmingen in 75 landen.

British Airways investeert meer dan £5 miljard in nieuwe toestellen, intelligentere cabines, elegante loungeruimtes en nieuwe technologieën om het leven comfortabeler te maken zowel in de lucht als op de grond.

Voor meer informatie over British Airways, kunt u terecht op ba.com of op Twitter @british_airways

Over Grayling

PR Agency: Corporate & consumer brand communications - Media relations & trainings - Reputation & crisis management
// Grayling & Citigate (former PR Force)