Hilton Garden Inn komt naar Brussel

Hilton Garden Inn Brussels Louise opent in de Belgische hoofdstad

Hilton Garden Inn, het wereldwijde midscale hotelmerk van Hilton Worldwide (NYSE: HLT) kondigde vandaag de opening aan van Hilton Garden Inn Brussels Louise. Het gebouw met 143 kamers ligt in het hartje van de stad, in de art-decowijk van Brussel dicht bij het Europese Parlement.

“We zijn verheugd om het merk Hilton Garden Inn naar Brussel te brengen en tal van toeristen en zakenmensen die elk jaar naar Brussel komen van dienst te kunnen zijn. Het is spannend voor Hilton Garden Inn om aanwezig te zijn in zo een belangrijke Europese stad,” zei John Greenleaf, Global Head van Hilton Garden Inn. “Ons nieuwe hotel voegt zich bij meer dan 45 Hilton Garden Inns in heel Europa en biedt zijn gasten een comfortabel en aangenaam verblijf.”

Hilton Garden Inn Brussels Louise is perfect gelegen net naast de prachtige Avenue Louise, de chique winkelstraat van de stad. Het gebouw ligt ook dicht bij Brussels International Airport en het station Brussel-Zuid is slechts twee metrohaltes verderop. Met zijn 53 junior suites en zeven tweekamersuites, beiden met kitchenette, zorgt Hilton Garden Inn Brussels Louise voor de perfecte combinatie voor zowel korte als langere verblijven.

“De nieuwe Hilton Garden Inn is de perfecte uitvalsbasis voor vakantiegangers die de stad komen verkennen, zakenreizigers die een vergadering in de buurt bijwonen en gasten die langere tijd willen verblijven,” zegt Joris Cammaer, General Manager van Hilton Garden Inn Brussels Louise. “Toeristische bezienswaardigheden en Brusselse musea liggen op een korte loopafstand van het hotel: de Grote Markt, het Koninklijk Paleis, het Magritte Museum en het Koninklijk Museum voor Schone Kunsten van België. We kunnen niet wachten om gasten te verwelkomen en ze te laten zien wat Hilton Garden Inn te bieden heeft.”

Bovendien heeft Hilton Garden Inn Brussels Louise een Lounge Bar waar u kan genieten van warme en koude dranken, speciale Belgische bieren* en allerlei snacks. Er is ook een Pavilion Pantry beschikbaar met een complete selectie van zoute snacks, zoete lekkernijen, koude dranken en diepvriesproducten, 24 uur per dag geopend.

Gasten worden bij Hilton Garden Inn getrakteerd op de standaard voorzieningen en diensten van de keten, zoals wifi in het hele hotel, een 24-uurs businesscenter en een volledig uitgeruste fitnessruimte. Alle kamers zijn voorzien van het kenmerkende beddengoed, witte dekbedden en fris linnengoed, en hebben een ruim en ordelijk bureau met een ergonomische bureaustoel.

Hilton Garden Inn Brussels Louise doet mee met de Hilton HHonors®, het enige loyaliteitsprogramma van hotels waar leden Points & Miles® kunnen verdienen tijdens hetzelfde verblijf en Geen Black-out Data op beloningsverblijven. HHonors-leden betalen altijd de laagste prijs dankzij onze besteprijsgarantie, ze krijgen HHonors-punten, kunnen digitaal inchecken en betalen geen reserveringskosten bij een rechtstreekse reservatie via Hilton.

Hilton Garden Inn Brussels Louise is gevestigd in de Berckmansstraat 128, 1060 Brussel, België. Kom meer te weten over Hilton Garden Inn op www.hgi.com en www.news.hgi.com.

*Het serveren van alcohol is onderhevig aan de plaatselijke wetgeving. U moet de wettelijke leeftijd hebben waarop alcohol mag worden gedronken.

- ### -

Over Hilton Garden Inn

Het bekroonde hotelmerk Hilton Garden Inn biedt zijn gasten luxe-accommodaties en de nodige moderne voorzieningen voor een succesvolle en comfortabele ervaring voor zowel zakenreizigers als vakantiegangers. De tevredenheidsbelofte bevestigt dat Hilton Garden Inn al het nodige zal doen om ervoor te zorgen dat elke gast tevreden is, anders hoeven ze niet te betalen. U kunt op ons rekenen. Gegarandeerd™. Vriendelijke teamleden in bijna 700 hotels over de hele wereld zorgen ervoor dat de hedendaagse drukke reizigers gewaardeerd worden en dat ze al het nodige hebben om tijdens hun verblijf productief te kunnen zijn Hilton HHonors-leden die rechtstreeks reserveren via de gewenste Hilton-kanalen, krijgen onmiddellijk voordelen, waaronder een exclusieve ledenkorting die u nergens anders vindt, gratis standaard wifi en digitale voorzieningen, zoals digitale check-in met kamerselectie en een digitale sleutel (geselecteerde locaties) die uitsluitend beschikbaar zijn via de toonaangevende Hilton HHonors-app. Surf voor meer informatie over Hilton Garden Inn naar www.hgi.com of news.hgi.com of maak een verbinding op sociale media via Facebook, Twitter, YouTube en Instagram.

Over Hilton

Hilton (NYSE: HLT) is een toonaangevende wereldwijde hotelketen, met meer dan 4.700 beheerde, gefranchisede hotels en timesharewoningen, zowel als eigendom als gehuurd, met meer dan 775.000 kamers in 104 landen en gebieden. Al 97 jaar lang is Hilton toegewijd om zijn traditie van uitzonderlijke gastervaringen verder te zetten. Het bedrijfsportfolio van 13 wereldwijde merken van wereldklasse bevat Hilton Hotels & Resorts, Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Canopy by Hilton, Curio - A Collection by Hilton, DoubleTree by Hilton, Embassy Suites by Hilton, Hilton Garden Inn, Hampton by Hilton, Tru by Hilton, Homewood Suites by Hilton, Home2 Suites by Hilton en Hilton Grand Vacations. Het bedrijf heeft ook een bekroond loyaliteitsprogramma voor gasten, Hilton HHonors®. Hilton HHonors-leden die rechtstreeks reserveren via de gewenste Hilton-kanalen, krijgen toegang tot voordelen, waaronder een exclusieve ledenkorting, gratis standaard wifi en digitale voorzieningen die uitsluitend beschikbaar zijn via de toonaangevende Hilton HHonors-app, waar Hilton HHonors-leden kunnen inchecken, hun kamer kunnen kiezen en toegang hebben tot hun kamer met een digitale sleutel. Surf naar news.hiltonworldwide.com voor meer informatie en maak een verbinding met Hilton op Facebook, Twitter, YouTube, Flickr, LinkedIn en Instagram

Over Grayling

PR Agency: Corporate & consumer brand communications - Media relations & trainings - Reputation & crisis management