Grayling PR Belgium breidt team uit met twee nieuwe krachten

Woensdag 1 juli 2015 — Grayling PR Belgium, de Belgische tak van de internationale PR groep Grayling, versterkt haar Belgisch team met de aanwerving van Indra Alex als consultant en Joy Delagrange als account executive. Grayling wil zich op deze manier nog sterker positioneren als geïntegreerd communicatie-adviesbureau met specialisaties in zowel crisis, corporate als consumer branding communicatie.

Indra Alex heeft eerdere marketing- en PR-ervaring opgedaan bij de Belgische tak van de German National Tourist Board in Brussel, waar ze sinds 2011 actief was als press relations officer. Daarvoor was Indra anderhalf jaar aan de slag bij Jetair. Ze studeerde in verschillende landen en is drietalig Duits, Nederlands en Frans. In haar job bij Grayling PR Belgium zal de focus vooral liggen bij travel- en leisureklanten zoals British Airways, Hilton, Jaguar Landrover en Vueling.


Joy Delagrange werkte na haar studie Communicatiemanagement aan de Erasmus Hogeschool anderhalf jaar als account executive bij Engage BBDO, waar ze projecten realiseerde voor onder andere VTM en KBC. Als productie-assistent bij Eyeworks N.V. werkte ze nadien mee aan de fictiereeks Cordon. Het voorbije jaar werkte Joy als projectmedewerker voor Markant vzw. Haar klantenportefeuille bij Grayling PR Belgium omvat onder meer Bebat, EY, Starbucks en t-groep.


 “Met de komst van Indra en Joy zetten we een volgende stap om de positie van Grayling in de Belgische markt te versterken. Naast onze jarenlange ervaring in crisiscommunicatie, bieden we onze klanten onder de merken Grayling en Citigate een waaier aan communicatiediensten aan, zowel op vlak van corporate communicatie als consumer brand communicatie. Om steeds kwaliteitsvol communicatieadvies te kunnen garanderen, is een complementair team noodzakelijk. We stellen alles in het werk om de Belgische PR-divisie nog verder uit te breiden en zijn voortdurend op zoek naar nieuwe kandidaten.” zegt Nathalie Verbeeck, Managing Director.

Over Grayling

Grayling is een public relations en communicatiebureau dat op een uitgebreide, effectieve en full-service manier beantwoordt aan de behoeften van haar klanten op vlak van bedrijfs- en merkcommunicatie. Met het oog op het ontwikkelen en uitvoeren van een gepersonaliseerde communicatiestrategie voor elke klant, bieden we strategisch advies, definiëren we communicatiedoelstellingen en onderhouden we mediarelaties op een dagelijkse basis.

Ondanks de vrij nieuwe merknaam, kan Grayling (°2008) bogen op een uitgebreide ervaring op de Belgische markt, voortbouwend op de expertise en geschiedenis van zijn voorgangers PR Force (°1993) en Trimedia (merknaamverandering in 2005). Grayling vormt een wereldwijd netwerk van agentschappen actief in public relations, public affairs, investor relations en evenementen. Grayling heeft kantoren op 70 locaties in 40 landen. In België is de groep actief onder de merken Grayling en Citigate.

Indra Alex
Joy Delagrange
Nathalie Verbeeck Managing Director at Grayling PR Belgium