Generali biedt gemoedsrust met 15% korting op Omnium autoverzekering voor de volledige duur van de waarborg

Generali Belgium pakt dit jaar opnieuw uit met een aantrekkelijke Autosalonactie voor haar klanten: 15% korting op de premie van de gedeeltelijke Omnium en de volledige Omnium. Wat de actie van Generali Belgium onderscheidt, is dat deze kortingsactie geldig is voor de volledige duur van de waarborg. Klanten genieten dus niet enkel in het 1ste jaar van de 15% korting, maar voor de volledige duur van de Omnium dekking. Bovendien biedt de verzekeringsmaatschappij deze actie niet enkel aan tijdens het Autosalon, maar kunnen klanten tot en met eind april 2017 nieuwe Omniumverzekeringen aan deze voorwaarden onderschrijven. 

De voorwaarden van de Autosalonactie

Voor contracten afgesloten tussen 2 januari en 30 april 2017 biedt Generali Belgium 15% korting op de premie van de gedeeltelijke Omnium en volledige Omnium. Deze actie is geldig voor ‘voorzichtige’ bestuurders tussen de 30 en 70 jaar oud (Bonus-Malus van BM 00, BM 01, BM 02 of AO). Het betreft enkel nieuwe wagens met bouwjaar in 2016 of 2017.

Peace of mind

De actie van Generali is niet alleen interessant omwille van het prijsaspect, het is vooral bedoeld om de klanten de nodige gemoedsrust te geven. De ervaring leert dat klanten vaak gefrustreerd geraken als ze na 1 jaar plots meer moeten betalen. Bij Generali behoudt de klant zijn korting tijdens de volledige duur van de Omnium dekking.

Tom Vanham, Chief Distribution Officer Generali Belgium:

Wij willen onze klanten geen valse beloften geven. We verkiezen om een duurzame relatie met onze klanten op te bouwen i.p.v. een eenmalige korting te geven om ze dan vervolgens in de steek te laten. Bovendien is onze korting bewust ook niet gekoppeld aan zogenaamde rijhulpsystemen vermits wij ook onze minder kapitaalkrachtige klanten willen laten profiteren van deze salonactie (dus ook voor klanten die kiezen voor kleinere modellen met minder opties). 

OVER GENERALI BELGIUM

Generali Belgium is sinds 1901 aanwezig in België en vormt een onderdeel van de Generali Groep. Vanuit het hoofdkantoor in Brussel bedient de maatschappij 530.000 klanten en verkoopt ze een waaier levens- en schadeverzekeringen via een netwerk van om en bij de 1000 onafhankelijke makelaars in het hele land. In 2015 bedroegen de totale premie-inkomsten 671 miljoen euro. De activaportefeuille van Generali Belgium bedraagt 5,5 miljard euro.

In België is de Generali Groep ook aanwezig via drie belangrijke dochterondernemingen zijnde Generali Real Estate (GRE) dat bijna 147.000 m² beheert in kantoor- en residentiële gebouwen, Europ Assistance, een van de wereldleiders in bijstand en voor bedrijven Generali Employee Benefits (GEB), dat internationale coördinatie en monitoring biedt van programma's en groepsverzekeringsplannen van meer dan 1.500 multinationals.

OVER DE GENERALI GROEP

De Generali Groep is een van de grootste verzekeringsgroepen wereldwijd met een totaal van 74 miljard euro aan premie-inkomsten in 2015. Met 76.000 werknemers wereldwijd en meer dan 72 miljoen klanten in meer dan 60 landen bezit de Groep een leiderspositie op de West-Europese markten en neemt ze een steeds belangrijkere plaats in Centraal- en Oost-Europa en Azië in.

Contactez-nous
Bruno Peelman Marketing & Communication, Generali Belgium
Bruno Peelman Marketing & Communication, Generali Belgium
A propos de Grayling

PR Agency: Corporate & consumer brand communications - Media relations & trainings - Reputation & crisis management 
​// Grayling & Citigate (former PR Force)

Grayling
Kunstlaan 46 Avenue des Arts
1000 Brussels