F1-ster Jenson Button maakt pitsstop in de nieuwe British Airways lounge op de luchthaven van Singapore

Donderdag 8 oktober 2015 — British Airways onthult haar nieuwe lounge op Changi Airport, Singapore, in het bijzin van Formule 1-piloot Jenson Button.

Dit is wat hij ervan vond: “Een bezoekje aan een lounge van British Airways is altijd leuk. Er heerst een gemoedelijke sfeer waardoor je je er - ook ver van huis - thuis voelt. En de faciliteiten in de nieuwe lounge in Singapore zijn fantastisch! Omdat de race in Singapore ‘s nachts plaatsvindt, blijven wij op Europese tijd functioneren. Het is altijd een heuse sprint van het circuit rechtstreeks naar Changi Airport om nog een late vlucht te nemen naar de volgende racebestemming. Hier kunnen ontspannen en eten maakt het dus een stuk gemakkelijker.”

Om de opening van de nieuwe lounge te vieren, biedt British Airways Club World passagiers vanuit Singapore een upgrade, een korting van €80 en gratis transfer vanaf de luchthaven voor wie in het Shangri-La Hotel in London verblijft. Deze promotie is geldig op heen of terugvluchten tussen Singapore en Londen, afhankelijk van beschikbaarheid en voor vluchten t.e.m. 31/03/2016 die vóór 13/10/2015 via een reisagent geboekt worden.

Over British Airways

British Airways maakt deel uit van International Airlines Group, één van de belangrijkste luchtvaartmaatschappijen ter wereld en de grootste transporteur van het Verenigd Koninkrijk. De thuishaven van British Airways is London Heathrow, de drukst bezochte internationale luchthaven ter wereld. British Airways vervoert jaarlijks zo’n 36 miljoen reizigers met haar vloot van 270 vliegtuigen naar meer dan 179 bestemmingen in 75 landen.

British Airways investeert meer dan £5 miljard in nieuwe toestellen, intelligentere cabines, elegante loungeruimtes en nieuwe technologieën om het leven comfortabeler te maken zowel in de lucht als op de grond.

Voor meer informatie over British Airways, kunt u terecht op ba.com of op Twitter @british_airways