Eerste vliegend voertuig in Avis-vloot

De Kerstman verkiest Avis als premium partner voor het verhuur van zijn slee

Vrijdag 11 december 2015 — Brussel, Autoverhuurbedrijf Avis pakt deze kerstperiode fors uit en voegt voor het eerst een vliegend voertuig toe aan haar vloot. En dan nog niet het minste: het gaat om de slee van de Kerstman! Compleet met belletjes, onbeperkte ruimte voor cadeautjes, een heel eigen navigatiesysteem en een supersonische motor met rendieraandrijving die pas op kerstavond om 23.59 u. kan gestart worden. Avis voegt overigens niet alleen de slee van de Kertsman toe aan haar vloot, maar lanceert ook haar Unlock Christmas-wedstrijd. Iedereen mag deelnemen, en iedereen heeft kans op schitterende kerstgeschenken.

Om de slee te kunnen huren, moet je over een speciaal sleerijbewijs beschikken, dat enkel uitgegeven wordt op de noordpool. Bovendien moet je ervaring met rendiervliegen kunnen aantonen. En terwijl de Kerstman in een Avis-verhuurkantoor de beste slee van de wereld kwam afleveren, hebben zijn elfjes verschillende schitterende cadeaus uit de slee gehaald die tijdens een bezoekje aan http://www.avis.be/nl/unlockchristmas te winnen zijn, zoals een reisje voor twee, compleet met verblijf in hotel en je eigen Mercedes-Benz E-class huurwagen, een iPad Mini4 of nog veel meer.

Ook jij kan een geschenk van de Kerstman winnen: de Avis Unlock Christmas-wedstrijd loopt van 11 december tot en met 22 december. En gedurende deze 12 dagen worden er elke dag prijzen weggegeven, van Bose Soundlink boxen tot een Go Pro Hero camera… Elke prijs bezorgt reizigers een onvergetelijke belevenis voor deze kerstperiode!