Celebrities vieren nieuwe 787-9 Dreamliner route van British Airways

Maandag 9 november 2015 — British Airways heeft afgelopen weekend de lancering van de nieuwe Boeing 787-9 Dreamliner route Londen-Abu Dhabi-Muscat groots gevierd met een secret island party waarbij vele internationale sterren aanwezig waren. De nieuwe route biedt reizigers de mogelijkheid om in de luxueuze First Class naar Abu Dhabi en Muscat te reizen.

Hollywoodster Orlando Bloom en de Australische actrice Margot Robbie maakten hun opwachting op het exclusieve VIP feestje op Zaya Nurai, een geheim eiland dat voor de kust van Abu Dhabi ligt. De Britse zangeres Jessie J trakteerde de meer dan 200 genodigden waaronder vele VIP’s en celebrities op een grandioos optreden.

Abu Dhabi en Muscat zijn de tweede en derde bestemming die worden uitgevoerd door een British Airways 787-9 Dreamliner – het nieuwe paradepaardje van de Britse luchtvaartmaatschappij.

De 787-9 heeft vier klassen: World Traveller (economy), World Traveller Plus (premium economy), Club World (business class) en de nieuwe First Class, die speciaal voor dit vliegtuig is ontworpen. De nieuwe First Class is op basis van feedback van First Class-reizigers tot stand gekomen en stelt comfort centraal in de beleving van de reiziger.

Bekijk hier de video van de nieuwe First Class: http://ba.uk/First787.

Over British Airways

British Airways maakt deel uit van International Airlines Group, één van de belangrijkste luchtvaartmaatschappijen ter wereld en de grootste transporteur van het Verenigd Koninkrijk. De thuishaven van British Airways is London Heathrow, de drukst bezochte internationale luchthaven ter wereld. British Airways vervoert jaarlijks zo’n 36 miljoen reizigers met haar vloot van 270 vliegtuigen naar meer dan 179 bestemmingen in 75 landen.

British Airways investeert meer dan £5 miljard in nieuwe toestellen, intelligentere cabines, elegante loungeruimtes en nieuwe technologieën om het leven comfortabeler te maken zowel in de lucht als op de grond.

Voor meer informatie over British Airways, kunt u terecht op ba.com of op Twitter @british_airways