Aggreko breidt assortiment uit met twee nieuwe boilers

Aggreko heeft twee nieuwe boilers toegevoegd aan zijn assortiment huurapparaten voor betrouwbare, spaarzame verwarming en warmwatervoorzieningen. De 250 kW en 500 kW boilers leveren temperaturen tussen 20°C en 90°C bij een druk tot 10 bar. Dit maakt ze ideaal voor een groot aantal toepassingen, inclusief hoge gebouwen.

De nieuwe eenheden hebben geavanceerde tweetraps-branders, driewegklep en een intelligente regeling voor optimale temperatuurbeheersing en minimaal brandstofverbruik met lage emissies.

Ze zijn opgenomen in een compacte behuizing, zodat ze eenvoudig vervoerbaar zijn en weinig plaats innemen eens geïnstalleerd.

De boilers van Aggreko zijn ideaal voor gebruik bij diverse HVAC-toepassingen, waaronder tijdelijke verwarming, warmwatervoorziening, verwarmen van diverse ruimtes, procesverwarming, testen van warmtebelasting en inbedrijfstelling van vloerverwarming.

Over Aggreko

Over de hele wereld streven mensen, bedrijven en landen naar een betere toekomst. Een toekomst die energie en de juiste condities nodig heeft.

Aggreko zorgt er 24 op 24 voor dat iedereen, wanneer nodig, voorzien wordt van elektriciteit, verwarming en koeling. Dit alles wordt mogelijk gemaakt door Aggreko’s eersteklas apparatuur, hartstocht, ongeëvenaarde internationale ervaring, kennis en expertise op lokaal niveau. Van stadsontwikkeling over unieke commerciële projecten tot humanitaire noodsituaties, Aggreko brengt haar experten en apparatuur van de drukste steden tot de meest afgelegen plaatsten ter wereld.

Hierdoor is Aggreko uitgegroeid tot de internationaal marktleider voor modulaire, mobiele energievoorzieningen en temperatuurbeheersing. Aggreko werd opgericht in 1962, telt meer dan 7.000 medewerkers, heeft haar hoofdzetel in Schotland en is actief op meer dan 200 locaties in 100 landen. In België is Aggreko gevestigd in Hoboken bij Antwerpen. Het bedrijf behaalde in 2016 een omzet van bijna 2 miljard euro en is genoteerd aan de London Stock Exchange (AGK.L).

Aggreko helpt bij het verbeteren van het leven en de leefomstandigheden van talloze mensen, organisaties en gemeenschappen over de hele wereld. Dit in ontwikkelde en zich nog ontwikkelende landen en markten.

Aggreko is actief in vrijwel elke sector, waaronder de olie- en gassector, de petrochemie en raffinage, nutsvoorzieningen, productie, de bouw, mijnbouw en evenementen.

Aggreko ontwerpt en produceert specifieke apparatuur voor al deze toepassingen in haar fabriek in Dumbarton, Schotland. Hierbij werken ze samen met toonaangevende innovatieve bedrijven om maximale flexibiliteit te bieden op het vlak van brandstof: gas, diesel (waaronder zware stookolie) en hernieuwbare energiebronnen.

Bezoek LinkedIn, Twitter of Facebook voor de allerlaatste updates over Aggreko.

Meer informatie kan u vinden op: www.aggreko.com

Over Grayling

PR Agency: Corporate & consumer brand communications - Media relations & trainings - Reputation & crisis management
// Grayling & Citigate (former PR Force)